Saki to šeit!

Kāda ir Jūsu pieredze ar SEB banku? (9)

Viesis
otina 20.06.10 10:19:58
Man nepatīk SEB banka, jo tās darbinieki biueži daudz ko noklusē un sagroza, vai arī vienkārši iespējams nezin. Piemēram par hipotekāro kredītu tādas muļķības stāstīja, ka man pat kā nespeciālistei bija skaidrs ka "pīlītes pūš".
 
kaisa 26.05.10 16:25:47
pēc šodienas varu teikt-pozitīva..tiešām!
Viesis
dina 26.05.10 15:07:32
Pati neko sliktu nevaru teikt par banku, bet dēlam gan nepaveicās - gāja uz SEB banku nokārtot overdraftu savam algas kontam, bet finālā dabūja aktīvo karti, kura ir izdevīga bankai nevis klientam. Bet tā kā mēs tās banku lietas tik labi nepārzinām, tad nu tā- kāds konsultants trāpās- tā arī sanāk...
 
didzis 26.05.10 13:19:21
Man pilnīgi visas lietas ir SEB bankā. Gan privāti gan uzņēmumam. Viedoklis man kopumā ir ļoti pozitīvs.

Vienreiz gan gadījās lieta, kad lādēju bankas un visu banku sistēmu. Iztērēju vairāk kā 1000 LVL advokātiem, kas beigās kārtoja manu saraksti ar banku. Savādāk tur pret mani izturējās kā pret pēdējo idiotu.

Galu galā izrādījās, ka mans menedžeris kaut ko ir piemirsis pateikt, kaut ko nav sapratis un kaut kur noslinkojis.

Sazinājos ar bankas filiāles pārvaldnieci un visu nokārtojām ar pāris epastiem.

Morāle: Nevajag nekad domāt, ka stulbs bankas darbinieks uzreiz nozīmē arī stulbu visu banku :) Noteikti augstāk par viņu ir sakarīgi cilvēki, kas lietu atrisinās ātri un nesāpīgi.

 
agnesestrazda 26.05.10 12:11:31
Ilze, labdien!

Ir salīdzinoši grūti tikai pēc vārda identificēt Jūsu aprakstīto situāciju. SEB banka noteikti vēlētos atrisināt šo situāciju. Lai to izdarītu, lūdzu, sazinieties ar SEB Servisa personālu pa tālruni 67215678. Mēs noteikti sazinātos ar Jums, bet nav norādīta kontaktinformācija.

Paldies, gaidam Jūsu zvanu!
 
ilzel 19.05.10 19:06:18
Vārdu sakot, drošības labad, atkal jāiet uz banku, noskaidrot, vai man tur ir konts vai nav.
 
aranza 19.05.10 18:37:01
elektroniska sarakste nekad nebūs pierādījums kaut kam ;)
 
tina 19.05.10 16:37:21
nu var jau erī elektroniski komunicēt, vismaz būs lietiski pierādījumi, citādi tev var 100 laipnas darbinieces plakšķināt skropstas un stāstīt, ka konts slēgts.
 
ilzel 19.05.10 16:17:19
Sākšu no sākuma. Studiju laikos atvēru kontu, kādu laiku izmantoju, bet tad pārgāju uz Hansabanka, nolēmu kontu SEB bankā slēgt. Aizgāju, visu izdarīju - vairs konta nav. Paiet 3 gadi, saņemu pa pastu vēstuli, ka man ir nesamaksāts parāds, un jādodas jaunajai kartei pakaļ. Labi, ka summa vismaz nebija astronomiska ????!!!??? Eju uz banku - izrādās konts man vēl tur ir, pa nullēm, bet nu ir, kaut gan pirms tiem trim gadiem man teica, vairs nav.
Nu labi, prasu, kā tas parāds var tur būt, par ko? Beigās noskaidrojās, ka parāda īstenībā nemaz nav. Saku, ka gribu to kontu likvidēt, jo es to nemaz nelietoju, kam man tas. Un atkal laipna darbiniece visu nokārtoja, vēl pārprasīju - vai konta tiešām vairs nav. JĀ NEESOT.

BET TIK TIKKO SAŅĒMU sms.
Lai uzzinātu konta atlikumu....................... (tur mainījušies numuri, kodi)........ Jūsu SEB banka.

Vai man tiešām atkal būs jāiet pārbaudīt - vai man ir konts SEB bankā vai nav?????

Sieviešu Klubs, Vīlandes 1-9, Rīga, tālrunis 67350750 | Redakcijas epasts:redakcija@sieviesuklubs.lv | Sadarbība un reklāma: sandija@sieviesuklubs.lv |

2010 © sieviesuklubs.lv